{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.644 visninger | Oprettet:

Michael W
Michael W
Tilmeldt:
5. nov 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Gipsplader på Træbeton? {{forumTopicSubject}}

Hey Boligvenner.

Min bedre halvdel og jeg står i øjeblikket og overvejer at flytte ud i et hus på landet, det er meget billigere end hva vi har nu og mere end dobbelt så stort og har en masse muligheder.

Det er en gammel skole der er delt op i 3 bygninger hvoraf vi så skal leje den ene.. Lejen er super billig og boligselsskabet ville tage halvdelen af indskuddet af hvis vi selv ville male da det er temmelig stort.. dette er et tilbud vi ikke rigtig kan sige nej til men problemet er at da det er en gammel skole er der i hele underetagen TræBeton lofter og det er ikke det pæneste så ville godt vide om der er nogen mulighed for at montere gipsplader direkte på loftet eller skal vi have alt det træbeton ned først? de vil s´følig betale materialer til en hvis pris og jeg er ikke bange for at give mig i kast med håndværkerjobbet da jeg har hænderne nogenlunde skruet på.. men er det muligt? eller skal jeg hive det gamle træbeton ned først? vi vil meget gerne installere loftspots i hele underetagen og det er en del lettere at montere i gipslofter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gipsplader på Træbeton?
  • #2   16. jun 2011 troldtektplader og sports er intet problem i forhold til brand. Hvis troldtektpladerne er skruefaste nok, så kan du sagtens sætte gips nedenunder, men det bliver sværere at montere spots, desto tykkere et loft du får.

    MVH frank


  • Michael W
    Michael W Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   19. jun 2011 ok tak smiley jeg må lige se hva jeg gør... fik ellers også af vide af en bekendt at det ville se flot ud hvis jeg fik en kompressor spray og så bare malede det hele hvidt eller lyst gråt... det er en stor stue på ca 90 m2 med ca 3,5 meter til loftet så måske det bare skal have en gang maling smiley må lige ud i huset og vudere loftet igen i morgen smiley

Kommentér på:
Gipsplader på Træbeton?

Annonce