{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.647 visninger | Oprettet:

BoligGalleri.dk
BoligGalleri.dk Administrator

Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 1 Følgere: 24151 Emner: 19 Svar: 23

Nye features på BoligGalleri.dk! {{forumTopicSubject}}

Hej brugere af BoligGalleri.dk!

I dag kan vi præsentere flere nye features på siden, og disse er som følger:

- Det er nu muligt at uploade flere billeder på én gang i fotoalbums og markedsannoncer.

- Man kan nu rate videoer.

- I fotoalbums er det for VIP-medlemmer muligt at se billeder som slideshow.

- Når man har uploadet billeder til sin boligprofil, er det nu muligt at flytte rundt på billederne, så man får den rækkefølge man selv ønsker.

- Vi har rettet den fejl i uploadet i fotoalbums, der gør at det sidste billede uploades først.

- Hvis du har oprettet mere end én bolig, kan du nu ændre rækkefølgen på disse. Ønsker du fx. en kronologisk opstilling, hvor den nyeste bolig står øverst, så har du nu muligheden for dette.

- Det er nu muligt at se "Min side", som andre brugere ser den - tryk blot på det nye ikon, som du finder ved siden af "Min konto" i topmenuen.

- Ligeledes kan du nu angive tilknytning til din bolig. Valgmulighederne er; "Min bolig" og Tidligere bolig".

Da langt de fleste boliger er i kategorien "Min bolig", vil denne tilstand blive sat som default, og vises efterfølgende ikke i boligprofilen, som de øvrige muligheder. Dette betyder, at alle boliger på siden nu har tilknytningen "Min bolig". Er dette ikke tilfældet for netop din bolig, så bedes du rette tilknytningen til en af de førnævnte muligheder.

Hvis du vil ændre på tilknytning eller rækkefølge, skal du gå til "Min konto" - "Mine boliger" ( http://www.boliggalleri.dk/myaccount/gal_alle_mine.aspx ) og her foretage de ønskede ændringer.

Desuden er der generelt blevet rettet en del småfejl på siden, og vi håber at det letter brugen af BoligGalleri.dk.

Skulle du opleve problemer med de nye features, kan du enten skrive i tråden her, henvende dig til en hjælpeadministrator, eller skrive os via "kontakt".

God fornøjelse!

Med venlig hilsen,
BoligGalleri.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye features på BoligGalleri.dk!
Kommentér på:
Nye features på BoligGalleri.dk!

Annonce