{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nye vinduer HVORFRA ?
  • #1   1. apr 2011 www.genbyg.dk kan man tit købe kvalitet til lavpris :o)

  • Johnny B
    Johnny B Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #2   2. apr 2011 Skal man gå efter træ eller plastik ? Jeg er ingen handyman.. Så overvejer meget plastik uden vedligeholdelse..



  • #3   2. apr 2011 Sdvc.dk

  • #4   2. apr 2011 plastik er bare for grimt, vælg træ/alu, det er langt pænere

    MVH Frank


  • #5   2. apr 2011 Arh.. Plastik er ganske pænt, bare køb i en go kvalitet, og få dem sat i, så det er pænt.
    Men selvom plastvinduer er "VEDLIGEHOLDELSESFRIE" så skal man altså stadig vaske dem jævnligt, og holde gummilisterne rene smiley


  • #6   2. apr 2011 Har ikke hørt om nogen der er glade for deres plastikvinduer...

    Jeg vil helt sikkert også sige træ/alu.


  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #7   2. apr 2011 Plastik er grimt
    De skal stadig vaskes osv som Jubas skriver
    Og så skaver de sig åndsvagt når det er varmt.. Er min erfaring ihvertfald.



  • #8   2. apr 2011 Haha, hvad er det som gør plastik grimt? Profilerne er det samme som var det træ, og der er dælme ikke mange som kan se forskel før de er helt tæt på og banker på profilerne...

    Plastik er nemt, vaskes 1-2 gange i året med autoshampo, evt gør det med højtryksrenseren, det går hurtigt og virker bare...

    Vi har plastik på andet år nu og mine forældre har haft i 8-10 år, og det virker bare...


  • #9   2. apr 2011 jeg kan spotte et plastvindue på kilometers afstand ;0)... næsten på samme afstand som jeg kan spotte et stålpladetag og jeg får røde knopper af begge dele ;0(

    MVH Frank


  • Allan O
    Allan O Tilmeldt:
    sep 2009

    Følger: 1 Svar: 5
    #10   2. apr 2011 Hvis du vil have super kvalitet så ta velfac træ-alu

  • Jan
    Jan Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
    #11   3. apr 2011 Vi har i de sidste par år skiftet ud til Rationel træ / alu i hele hytten, super finish og kvalitet. Absolut ikke det billigste alternativ der var at finde, men det bedste. I spil var Rationel og Velfac, vi valgte Rationel pga. vi bedre kunne lide deres design.

  • Johnny B
    Johnny B Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #12   12. apr 2011 SHIIIT !!

    Jeg har lige modtaget tilbud fra KIPA og er nærmest i chok....!

    Jeg skal b.la bruge 5 stk 113x140 med lydglas i træ/alu og dem tager KIPA over 6000kr for stk !!

    Mange af de andre sider hvor man kan taste mål og ønsker ind koster de kun ca 3000kr stk.

    Har jeg mon misforstået noget ?


  • Johnny B
    Johnny B Tilmeldt:
    mar 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #13   13. apr 2011 Jeg har fået et tilbud fra jna vinduer..

    Sælger de ordentlige sager?

    Tænker at det er lidt underligt at han i telefonen gik for et tilbud på 50.000 til 35.000 på ca 5 sekunder bare fordi jeg sagde at 50.000 var for meget.



  • Simon .
    Simon . Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 43
    #14   13. apr 2011 Sikker på du har valgt Træ-Alu vinduer i den beregner på nettet ? Så det bare er et alm træ vindue du får prisen på ?



  • Preben H
    Preben H Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Svar: 5
    #15   19. maj 2011 Hej. Kvalitet og pris passer altid sammen. Så køb eller send dine forspørgsel til dem som sælger kvalitets produkter til de rigtige priser. Vi modtager mange forspørgsel hver dag fra kunder der ser på mange hjemmesider med vinduer til (bedst og billigst priser osv. Hold jer langt væk fra disse firmaer da kvaliteten afspejler sig på prisen og ikke andet. Køb vinduer/døre fra en leverandør der får hans produkter fra Danmark eller Tyskland og ikke østlande osv. Vi forhandler kun vinduer/døre fra Danske fabrikker og fra fabrikker i Tyskland. Hilsen Preben Hansen indehaver Sydvestjyllands Vinduescenter

Kommentér på:
Nye vinduer HVORFRA ?

Annonce