{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.620 visninger | Oprettet:

Jysk lamel gardiner ? Hvordan ? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg fået gardinstangen op, men hvordan samler jeg bunden ?

Er det ikke korrekt at den plastic ting på billedet skal ind i lommen i bunden af gardinet ? smiley
I så fald, hvordan ? for jeg kan simpelthen ikke få den derind uden at syningerne går op :S ?
http://i51.tinypic.com/fxaut0.jpg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jysk lamel gardiner ? Hvordan ?
  • #2   28. mar 2011 Kenneth P - Neej, jeg er klar over at det ikke er top kvalitet, men de skal jo bare hænge, og det vil jeg nok mene at de kan !? smiley

    Men nu har jeg forsøgt at putte de plastic ting der i 2 af lamellerne smiley begge gange er syningerne gået op, og det de to jeg kan undvære efter jeg har forkortet stangen :S

    Altså jeg vil mene at de er gode nok hvis jeg bare kunne få den ting der ind..
    Men jeg må vel tage dem med op i jysk i morgen, så må jeg lige få en af medarbejderne til at vise mig hvordan man gør, hvis ikke de selv kan så kan de heller ikke forvente at kunderne skulle kunne smiley
    Men det kunne godt være at der var et eller andet smart trick til det smiley


  • #4   28. mar 2011 Jeppe - De kan ikke være der smiley Og det ser jo ikke ud til at være nogen raketvidenskab at få den derind smiley

    Er dine også fra Jysk ? smiley


  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #5   28. mar 2011 øjerne skal vende opad , måske det hjælper ?

  • #6   28. mar 2011 Michael - Det er jeg klar over smiley Jeg har prøvet at vende dem både op og ned :S

    Men nu tager jeg dem med op i butikken i morgen, så må de lige hjælpe mig med at gøre det smiley


  • Troels B
    Troels B Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 71
    #8   29. mar 2011 rasmus - hvad fandt i så ud af nede i butikken! er begyndt at blive noget nysgerrig!


  • Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   29. mar 2011 Jeg har også lamel gardiner fra jysk, nøjagtig magen til.. Har sat dem op i 8 vinduer samt en dobbelt terrassedør og der har INGEN problemer været.. De smuttede bare ind i lamellen og jeg har været utrolig glad for dem, de er mindst ligeså gode som dem, der koster det 10 dobbelte.
    Det er ihvertfald min erfaring..

    Morten..


  • #10   29. mar 2011 De byttede dem uden problemer smiley
    Og så fortalte de mig at det var ikke første gang de havde fået "klager" over dem smiley
    Men jeg fik et andet sæt og de var en del bedere smiley Der var dog stadig to af dem som var meget trælse at få i, men det passede med at jeg har kortet stangen ned så jeg kunne undvære de to smiley
    Meeen, jeg synes godt nok ikke de er helt iorden smiley syningerne er ikke særlig præcise smiley

    Men de hænger der nu og det ser skide godt ud smiley


  • #12   29. mar 2011 Kadir - De fungere også rigtig fint ! Jeg er udmærket tilfreds med dem nu, man får jo hvad man betaler for smiley
    Men der var bare for mange fejl på det sæt jeg fik først ! smiley


  • #13   30. mar 2011 hvis det er de billige fra jysk så glæd dig... nu kender jeg 3 der har dem to af dem er snoren knækket oppe i den til at trække det frem og tilbage og den sidste er som om der er noget der bloker i den så man ikke kan få dem til siden.


  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #14   30. mar 2011 Morten

    Hvad er det for nogen der er 10 gange dyrere som du har erfaring med?


  • #15   30. mar 2011 Dennis S - De skal jo bare hænge, de få gange deres position skal ændres skulle de gerne kunne holde til ! smiley

    Jeg ved at min mor gav næsten 20.000 for at få sat gardiner og pasienner op i hendes hus, og det synes jeg virkelig var sindssygt ! smiley

    Jeg ved godt at jysk langt fra er top kvaltiet.. Meeeen jeg kan ikke forestille mig at andre mærker skulle være 1000000000 gange bedere smiley


  • Christian C
    Christian C Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 1 Svar: 28
    #16   30. mar 2011 Har selv et sæt fra Jysk og hørte rigtigt meget dårligt inden jeg købte.
    Men er utroligt godt tilfreds. Selvfølgelig kan man få bedre kvalitet, men synes pris/ydelse hænger fint sammen.... smiley


  • #17   8. apr 2011 Det er selve den snor til at trække dem frem og tibage der er knækket de er fine nok hvis man ikke skal det


  • Jan
    Jan Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 53
    #18   10. apr 2011 vi har noget fra Bauhaus .... de fungerer aldeles glimrende var dog noget af en mundfuld at få kortet op når det både var bredden og længden, men det lykkedes og vores ægteskab forblev intakt.

  • #19   10. apr 2011 Jan - Haha smiley

  • Børge O
    Børge O Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Svar: 1
    #20   30. jul 2014 Vi har haft JYSK lamelgardiner, i over 10 år.
    Nu skal de afkortes fordi vi er flyttet, det første er adskilt,
    efter tegningen ser de ikke så svært Ud?
    Man skriver at snorene knækker? lad være med at trække så hårdt , eller monter dem igen. Der er jo også fejl på en Rools??? Bare 10 gange dyrere.


Kommentér på:
Jysk lamel gardiner ? Hvordan ?

Annonce