{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
16.399 visninger | Oprettet:

mads o
mads o
Tilmeldt:
13. feb 2011
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

hjælp.... vandvarmer virker ikk {{forumTopicSubject}}

hej boliggalleri..

har for 2 måneder siden sat en sprit ny metro 110 liter vandvarmer op... indtil videre kører den kun på strøm da jeg stadig mangler og sætte det nye fyr op også... men så i torsdags slog hfi relæet så fra... jeg fik det tændt igen uden skift af sikringer.. men siden har min vandvarmer så ik lavet noget varmt vand.

kan se at termostaten kalder på varme så der er jo liv i vandvarmeren..

nogen der ved hvad der kan være galt... evt fortælle mig hvordan man måler om varmelegemet er gået??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp.... vandvarmer virker ikk
  • #1   20. mar 2011 Dit varmelegme er dødt! Hvis du piller bundpladen af, så du kan få varmelegme ud.
    Der kan du måle om der er spænding på det. 230V eller nok mest sandsynligt 400v.
    Hvis der er spæninding på er det dødt varmelegme.
    Grunden til hpfi er smuttet er med 90% sikkerhed fordi dit varmlegme er gået og lavet en overgang, som så kun var et 1 gangs tilfælde.


  • Morten R
    Morten R Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Boliger: 2 Svar: 6
    #2   20. mar 2011 Sidder der ikke en overhednings sikring i sådan en satan?

  • #3   20. mar 2011 det er dit varme legme.. prøv at pil det er ud.. det er med sikkerhed en af de der fjedre der er smeletet over... der skal ingen ting til før det går...

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #4   21. mar 2011 og ikke for at komme med dumme spg, men du er 100% sikker på at der har været vand på hele tiden....i 99% af gangene er det dit varmelegeme som har taget hpfi....

  • Heidi Sascha V
    Heidi Sascha V Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   1. aug 2017 Hjælp vi ha Ingen strøm på vores elvandvarmer den har ikke slået relæet fra, harddiske skiftet alle sikringer men stadig ingen strøm hvad kan det være?

Kommentér på:
hjælp.... vandvarmer virker ikk

Annonce