{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.488 visninger | Oprettet:

Hjælp til lejebolig Fugt Problem {{forumTopicSubject}}

Hej håber der sider nogle kloge mennesker der ude smiley søger lidt hjælp da jeg er forholdshvis ny lejer

Jeg har boet i denne lejlighed i ca 1 år nu og her til vinter er der kommet meget fugt tapeten falder af flere steder men mit køkken er det værste man kan se vægen er helt våd bag ved og tapeten er sort på bagsiden og det lugter fælt

Jeg har informere min udlejer om det og han mener det er mig der ikke lufter ordenligt ud og at det er min hund der lugter...

Jeg har fulgt en udluftning vejledning som jeg har fået i et tidligere lejemål og mener jeg gør alt hvad jeg kan for at det er i orden

der er 3 lejemål i denne bolig og ALLE har disse problemer hvad kan jeg gøre for best muligt at informere ham og have sagen på min side det er jo ikke rart at bo i sådan en leje bolig

På forhånd tak



Her er lidt billeder af problemet

det skal lige tilføjes at når jeg nu tænder for min emhætte så puster/suger den hele det store stykke tapet op til at stor bobbel ? smiley

http://www.boliggalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=991


Her er en video af hvad der sker når min emhætte bliver tændt og efter kort tid lugter der meget grimt af fugt lidt som jordslået tøj

http://www.boliggalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=120


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til lejebolig Fugt Problem
  • #2   15. jan 2011 jeg er igang med at snakke med de andre lejere.. der er lige flyttet nye ind i en af lejlighederne så der er ikke problemer i nu efter han har gjordt den klar til nye lejere.. jeg snakker stadig med de gamle lejere af den lejlighed som lige har modtaget en regning på 37,000 kr for re af fugt skader som han siger er følger af dårlig udluftning

  • helle p
    helle p Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #3   15. jan 2011 har skrevet en kommentar til dit billede men skriver det også her.. meld dig ind i LLO, så hjælper de dig.. det er langt bedre end at forsøge at klare det selv især hvis udlejer allerede har meldt ud at han ikke mener problemet er hans..

  • #4   15. jan 2011 ja jeg kontakter dem på mandag han har haft hele december og til nu for at udbedre skaderne

  • #6   16. jan 2011
    Jeg ville hurtigst muligt også finde et andet sted at bo. Det er pisse usundt at bo i. Skimmelsvampens sporer er virkelig ikke noget man skal spøge med......



  • helle p
    helle p Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 87
    #7   16. jan 2011 hvis man skal ha llo til at køre en sag skal den startes op inden man flytter.. det sku den i mit tilfælde i hvert fald.. bare lige til orienterimg smiley

Kommentér på:
Hjælp til lejebolig Fugt Problem

Annonce