{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Franskedøre {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Er lidt i et problem.. kunne godt tænke mig at få franske døre i mit hus.. har lige pt. de der gamle grimme brune træ døre med med sort håndtag... fra da huset er blevet bygget (1954). Vil gerne ha en hvid fransk dør i.. meeeen vil IKKE til at skifte dør karm osv..

Kan se at min dør er 82 cm bred og 199 høj. og alt hvad man kan købe rundt omkring er støre end det..


Kan man få ngoet der passer ind?? hvor man kan bruge de gamle beslag/hængsler også


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Franskedøre
  • #1   3. okt 2010 Vi havde samme problem, men da nye døre har hængslerne siddende ca 2 cm forskudt fra de gamle, valgte vi, at slibe de gamle døre ned og male dem. Herefter nye håndtag på. Resultatet blev ganske pænt. Vi valgte at bruge oliemaling, da det er lettere at få et pænt og jævnt resultat med. Desuden holder det bedre

  • Allan M
    Allan M Tilmeldt:
    jul 2010

    Følger: 3 Følgere: 4 Svar: 73
    #2   3. okt 2010 Du kan få dørplader der ikke er fræst ud til hængsler - det kan snldt gøres med en overfræser hvis du har lidt fingersnilde.
    Du kan være heldig at finde et rest parti døre, evt fejl mål rundt omkring i landet også.


  • #3   3. okt 2010 Man kan få sådan nogle "glas-kit" så man rimeligt nemt kan få sat glas i de grimme brune døre, så skal de bare have en gang maling. Jeg har set det et par gange, men forbavsende flot resultat....!

  • #4   3. okt 2010 tja.. kan godt være det bliver enden a det.. at vi maler.. gad sku bare godt ha franskedøre i.. ser pisse godt ud.. ;o)

  • #5   4. okt 2010 Jeg prøver lige igen: Du kan, relativt billigt, købe et "glas-kit" hvor du kan lave de grimme døre om...... !!!!

  • #6   4. okt 2010 hborfor ikke bare skifte karmen? helt ærlig... ring til et vindues firma og få en dør der passer..

Kommentér på:
Franskedøre

Annonce