{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træpiller?
  • #1   4. sep 2010 Du ikke så heldig at det kan køre på flis ?? det absolut billigst

  • #2   4. sep 2010 Søren.. Så skal man vel have et stort sted til opbevaring af det ?

  • #3   4. sep 2010 Sofie & Steffen ... Hvor bor I ? Sjælland eller Fyn/ Jylland.

  • #4   5. sep 2010 Søren, nej eller jo kan jeg vidst godt, men gider ikke har flere tons flis til at ligge smiley

    Marianne, det er i midtjylland..


  • #5   5. sep 2010 Vi har fået fra tyskland, der er et par stk. der henter dernede og sælger dem billigt herhjemme.. Det bliver nemig dyrt når de skal over broen.
    Vi bruger så mange af gangen,og har overhoved ingen problemer med kvaliteten og vi opdagede at prisen hænger ikke sammen med kvaliteten !


  • Rene W
    Rene W Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 40
    #6   5. sep 2010 flis=bøvl smiley

    men jeg prøver herfra i år. De skulle vidst være ok kvalitet og prisen er jo også fin.
    (link fjernet)
    Balinek pillerne.


  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #7   5. sep 2010 Er det et fyr, eller en pillebrændeovn???

    Jeg har i nogle år kun brugt Barlinek og kvaliteten på dem er bare iorden.

    Træpiller er en DUM ting at købe alt for billigt, man får ikke andet end bøvl ud af det;o)


  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    aug 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
    #8   5. sep 2010 arrrrhhhh doooh udfra teksten længere oppe kan jeg godt se at det er et fyr;o)
    Men Barlinek er stadig kanpn gode;O)


  • #9   5. sep 2010 Her oppe har vi nu god erfaringer med skovflis...

  • Kasper P
    Kasper P Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #10   6. sep 2010 jeg har købt på træpiller24. de er fornuftige i pris, og selvom du vælger de billige så kører de bedre end de danske klasse 1 jeg har prøvet. også er de leveret på adressen billigere end at hente dem selv herhjemme

Kommentér på:
Træpiller?

Annonce