5.520 visninger
|
Oprettet:
Skjoldhøjkollegiet - århus {{forumTopicSubject}}
Hej Bg.
Er der nogle der har erfaringer med kollegiet?
Da, vi muligvis skal flytte til det, vil det være rart at høre nogle der ved noget, og ikke bare "rygter"
vh Mikkel & Jeanette.
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 378
jul 2008
det ligger lige op af gellerup, og det er station for unge der vil flytte hjemmefra deres mor og far i gellerup, som så flytter en del ballademagere derover
af normale ting der foregår i området
indbrud, cykler/knallerter stjæles handel med diverse ting til at putte i munden og næsen
og lad være med at gå alene
jul 2008
mit råd, find et andet
jan 2009
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 4 Svar: 12
Bryder de godt nok ind, på kollegier også?
jul 2008
Følger: 1 Svar: 5
Altså hvis det var så slemt var der sku nok ikke nogen der boede der.
Det er vel en selvfølge at man låser sin dør og at man har en indbo forsikring. Der kan klart findes bedre steder i byen, men mener da ikke det er et specielt dårligt sted..
De har en ok bar og deres egen brugs osv. ok sted til pengene
jun 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
Mit indtryk er, at der ryges en del sjovt, men generelt at de har et godt sammenhold - specielt er deres bar velbesøgt. Jeg ville nok søge mod Skejby, hvis jeg var på udkig efter et billigt kollegium.
//
aug 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
Vi havde en lærling der boede der, og indbrud er ikke en sjælden ting, men en ting er sikkert, at har du en cykel er det 210% sikkert at du ikke har den længe;O)
Ved fra et hold venner der bor i Hasle at det som pige kan være en smule ubehageligt at gå fra bussen og hjem alene om aftenen.
Men det kommer jo lidt an på om man er paranoid anlagt;O)
Nu er det her OVERHOVEDET ikke skrevet for at skræmme dig, men jeg ville altså kigge efter noget andet hvis jeg var dig;o)
jul 2008
maj 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 6
Fandt lige nogle billeder
jul 2008
i dette tilfælde 20.000 ord
maj 2010
- Har næsten selv lige fået lejlighed ved Rytoften i hasle. Nu må vi se hvordan det går.
aug 2010
Følger: 1 Svar: 2
men det er overhovet ikke skemt at bo der jeg elsker at bo der.. og det er der ogs andre i min opgang der gør,, det med de forskellelige tting derr bliver puttet de verse steder hen har jeg over hovedet ikke oplevet noget af men det er nok fordi jeg er sammen med de "rigtige" personer så,, og de bileder der kommer HELT KLART fra en opgang der ikke kan finde ud af at gøre ren t det er forskelleligt fra opgang til opgang og hvis man ikke gør rent bliver der bestilt et rengørings hold
man skal ikke dømme ud fra en opgang men også andre min opgang er F.eks rimlig ren jeg vil ikke sige den er 100% ren men det er jo unge der bor der der skal prøve det hele af INDEN de finder ud af hvor syge de bliver,, måske har i haft dårlige oplevelser derude men det behøver ikke nødvendigvis at være sådan over det hele lad være med at generallisere!! ja der bor mange udlændinge derude men de er fra andre lande også,, men dem der siger sådan så fortæller det mere om jer end om os der rent faktisk har det godt og syntes det er et godt sted at bo
aug 2010
Følger: 1 Svar: 2
maj 2010
Ang. indbrud. Der sker mange indbrud herude i Århus V. Har boet her en måned nu og har allerede fået stjålet min scooter. - Og jo, den var låst. Stod i en indhegning med pigtråd med skivebremselås, stor kædelås, ratlås, startspærre og gps sporing. Den blev forleden fundet smadret.. Der var brugt meget værktøj, så det er ikke første gang.
Du kan evt selv læse politirapporterne på politiets egen hjemmeside hvis du vil se, hvad der sker i området.
Skjoldhøjkollegiet - århus