{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Blah B
Blah B
Tilmeldt:
13. jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68

Sammenlægning af lejl og håndværkere {{forumTopicSubject}}

Hey.. jeg har muligheden for at købe en andel der ligger klods op perfekt til min egen..

Køkken og bad ligger lige op ad hinanden og det er en alletiders mulighed for at få en 100kvm penthouse andel til næsten ingen leje om måneden...

Mit spørgsmål er følgende.. Har nogen været i samme situation og hvor meget skulle de slippe for at få sammenlagt?.. her snakker jeg håndværkere og sl¨mure ned..

Vi snakker måske sammenlægning af køkken og bad.. og en dør i en væg..

Men det er selvfølgelig lidt svært at forklare .. men hvis folk har erfaringer må de meget gerne dele dem. Det ville jeg sætte stor pris på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenlægning af lejl og håndværkere
  • #1   22. aug 2008 det er ikke sikkert du må det

  • Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #2   22. aug 2008 Det må jeg godt... Vi må sælge til hvem vi vil og sammenlægning er ikke noget problem. Vi har specielle procedurer for det. Såh.. Men hvis nogen har nogen erfaringer må de gerne dele..


  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #3   22. aug 2008 Hej Dennis

    Det lyder som en fed ide, men det er helt umuligt at svare på.

    Køkkener koster jo fra 30 og op, hvad med bad ?, og er væggen bærende osv.

    Thomas


  • #4   22. aug 2008 Til næsten ingen leje om måneden? Bor du på Mors eller hvad sker der smiley

  • Ronni A
    Ronni A Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 31
    #5   22. aug 2008 Palle R - hehe

    Du skal vel også have lave el installationen om så ?

    Den kører vel på 2 målere nu formoder jeg, så skal den ene måler vel slettes om installatonen skal samles på den ene måler,.. ik smiley


  • #6   22. aug 2008 ronni det er IKKE et krav at man skal have slettet den ene måler

  • Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 68
    #7   23. aug 2008 Man måler vist bare 2 forskellige..

    jeg bor 2min fra lergravsparken og kan se ned til amager strandpark smiley ..

    Men som jeg ser det nu så kan man jo bare lige lave 2 døre så de er slået sammen og så kan resten være a work in progres smiley

    Min ejen gir jeg 2200 inkl alt for .. og den anden koster omrking 1800-1900


  • #8   23. aug 2008 Hey Dennis
    Det er en fed idé at lægge de to lejligheder sammen og det kan også sagtens lade sig gøre.. I virkeligheden skal du jo bare smadre hul i væggen (i den størelse/form du vil ha den) og selvølgelig lægge en jerndrager i toppen til at tage trykket da det er en bærende væg så har du faktisk slået dem sammen. Strøm osv har du jo i begge lejligheder, så med badet er det vel bare at mure det eksisterende dørhul op og genåbne det hvor du vil ha det.. og køkkenet kommer jo lidt an på hvor stor du vil ha den, åben eller lukket.!?

    Men.. tilladelsen - en murer - en elektriker (hvis du skal med strøm også) og ellers lidt penge på lommen så skal det da nok kunne lade sig gøre smiley

    Håber dette hjalp lidt.. God lyst smiley


Kommentér på:
Sammenlægning af lejl og håndværkere

Annonce