{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.082 visninger | Oprettet:

Plastikvindure kan skabe skimmelsvamp i huse {{forumTopicSubject}}

Hej der ude

Det siges at flere og flere støre bygninger i København der har fået plastik vinduer i har problemer med skimmelsvamp fordi de ikke onder på samme mode som Nature produkter gør

Nogen der ved noget eller har hørt noget om det problem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Plastikvindure kan skabe skimmelsvamp i huse
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   29. aug 2017 hvor siges det henne??

  • #2   29. aug 2017 En arbejds kollega som kommer fra Kbh store ejendomme i Kbh har problem efter de har skiftet

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   30. aug 2017 Det kan jo skyldes flere ting, ikke nødvendigvis kun at det er plastic vinduer. Hvis der har siddet gamle utætte vinduer i ejendommen før og man har monteret nye tætte vinduer giver det naturligt et meget lufttæt rum som kan udvikle svamp over tid. Det behøver ikke været forårsaget af at det er plasticvinduer.
    Plastic vinduer er godkendt efter de samme regler som træ idag og det ville undre mig såfremt det var kendt at disse alene skulle være årsagen til fremkaldelse af skimmelsvamp generelt. Jeg kender rigtig mange som har plastic vinduer og de har ikke skimmelsvamp.

    Personligt ville jeg aldrig selv vælge plastic vinduer, jeg er til træ smiley


  • #4   30. aug 2017 Hehe ja det nok rigtig er også selv til træ men fordi jeg sejler så er jeg ikke meget hjemme så det skal være nemt at holde for konen når jeg så er hjemme synde jeg ikke har tid til at vedligeholde 20 vinduet tre døre plus en udstue med 6 vinduer og en bør hehe

    personligt er jeg til tik eller mahogni


Kommentér på:
Plastikvindure kan skabe skimmelsvamp i huse

Annonce