{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg få lidt om det her hus ?
  • #1   25. jul 2008 Hej...

    For os som bor i nordsjælland er det sgu rigtigt rigtigt billigt.... smiley

    Ja ved godt det ikke er brugbar information, men blir overrasket over de priser hver gang....


  • #2   25. jul 2008 Ser da rimeligt fornuftigt ud - pænt lige at se til umiddelbart (måske taknemlige billeder) - men som nævnt tidligere er det svært med priserne når man ikke lige er fra om rådet.

    En mulighed er at du kan tjekke på www.Keybo.dk for at se hvor lang tid det har været til salg og om det har været udbudt dyrere tidliger. Her kan du og se en gns. m2 pris som måske kunne bruges (men det kan jo ikke ses ud af gns. om der er man ge nye og toprenoverede huse imellem).


  • #3   25. jul 2008 det ser rigtig flot ud på billederne. mange kvm og mange gode rum. og kun til den lave pris. men vær ikke så bange for årgangen. kig hellere lidt på tilstands rapporten og se om der er mange k3 fejl. og få en advokat med til og kigge på det og hjælpe jer. det er det værd.

  • #4   26. jul 2008 damn det squ billigt har ellers lige købt luksus lejlighed i nordsjælland

  • christina D
    christina D Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   26. jul 2008 tror det er godt købt vi gav selv 1.5 for vores i nørresundby der er mindre endnu.

  • #6   26. jul 2008 Det ser meget godt ud! Men ta ud og se på huset, hør hvor mange K´er der er i huset.. Billeder kan snyde meget.. Men det ser fornuftigt ud!

  • #7   26. jul 2008 du kan tjekke priser på BRF... Her http://www.brf.dk/412568B30049A81F/alldocs/DOCKJEN-4PUE52

  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #8   27. jul 2008 hold da kæft. min sommerhusgrund har kostet mere en det hus der. føler mig snydt. jeg ville komtrollere trykket i vandhaner for at se om der er nok på ellers kan det kræve nye installationer. derefter ville jeg se om der er jord i stikkontakter da det kan være de helt gamle men i de fleste tilfælde er der nye installationer i et så gammelt hus. Husk at der er mange ting man regner for normalt i den type huse pga. alder og derfor ikke bliver registreret som k1 k2 eller k3 så hold øje med sokler loft og gulv.
    Til sidst ville jeg undersøge tykkelsen af isolering eller tjekke energirapporten.


  • #9   27. jul 2008 Tror det er et udmærket hus
    Bor selv mellen Aalborg og Fr.havn i et hus fra 63 og 137 m2 med 50 m2 garage.pris 860.000 stand ok overmiddel kun 1 k 1 råd i en liste i garagen.
    Men få en tilstands rapport ( selv om den kun er vejledene for evt fejl) og en enegi raport


  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 303
    #10   27. jul 2008 husk at en tilstandsrapport på et hus af den alder ikke registrerer alle fejl!!! Da huset er så gammelt bliver mange fejl regnet som almindelig i et hus af den alder og derfor ikke føjet til rapporten så blæs huld i din tilstandsrapport og gå huset efter med en tømrer og murer!

  • #11   27. jul 2008 hvis det var mig der skulle købe den vil gå den igennem for fugt samt gør det selv fusk. samt om mur, træværk, tag og vinduer er i orden.
    så på varme regning om den er dyr at fyre op.

    Der er mange ting der kan være galt med sådan et gammel hus. men det kan det jo også være i et nyt hus......

    Men brug din sunde fornuft så skal det nok gå....


  • #12   29. jul 2008 Der skal lige siges at det hus ligger ud til Sønderborgvej som er en meget "travl" vej! Det er også grunden til prisen ligger der.. Men der ser ud til at være et solidt hus.
    Jeg er stedkendt i området og personligt ville jeg aldrig købe et hus ud til så travl en vej.


Kommentér på:
Kan jeg få lidt om det her hus ?

Annonce