{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.092 visninger | Oprettet:

Huskøb - ån nej {{forumTopicSubject}}

Hej bolig galleri.

Først og fremmest så er vi første gangs købere

Min mand, og jeg har fundet os et hus vi rigtig godt kunne tænke os at købe. MEN vi må / kan først underskrive en købsaftale om 3 ugers tid. Da vi skal have solgt vores lejlighed først.

Det hus vi har forelsket os i, ejes i dag af en pensioneret ejendomsmægler. Lad os kalde ham X

Da jeg ringer til ejendomsmæglerne, hvor huset er til salg hos, for at spørge indtil et andet hus. Siger min mand prøv lige at spørg ind til huset. Det gør jeg så, hvor jeg får beskeden '' Det er solgt '' men prøv lige at ringe til X da jeg ikke er helt sikker. Jeg ringer til X, for at hører hvordan og hvorledes da vi havde hørt det skulle være solgt. Det siger han at det kender han ikke noget til, da han ikke har underskrevet noget. Ringer så tilbage til ejendomsmægler og siger hvad vi lige har fået for talt. Han siger så nå okay, men der er vidst nok lavet en købsaftale.

Nu har jeg virkelig fået is i maven, vi skal til fremvisning på huset i morgen formiddag. Til et hus som vi ved bliver solgt til anden side. Lige så snart han hører at vi først kan købe om 3 uger.

MEN vi har overvejet at hæve vores bud med 15 - 20.000 kr. I håb om han måske vil holde huset til os. Men ja ved ikke om det er klogt at gøre?

Mvh. En trist Laura


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Huskøb - ån nej
  • #2   7. feb 2016 Det har du ret i, men det siger vores rådgiver at vi ikke må, før vi har en køber til lejligheden. Så vi sidder lidt fast nu smiley

  • #3   13. feb 2016 gu må i da lave en købsaftale med det krav at i skal havde solgt jeres lejlighed smiley at det så kun køber jer lidt tid (ikke meget men lidt har jo også ret)

Kommentér på:
Huskøb - ån nej

Annonce