{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.723 visninger | Oprettet:

Førstegangs køber {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Vi er i gang med at kigge på vores første hus sammen, og jeg syntes det er ret svært med alle de dokumenter og ting der skal tages stilling til. Umiddelbart tænker jeg om man egentlig kan stole 100% på ejendomsmægleren, han/hun er jo sælgers mand smiley

Som udgangspunkt så er jeg meget i tvivl omkring ejerskifteforsikringen. Det er jo det der med at den kun dækker det som ikke står i tilstandsrapporten. Er det en fordel at have en i mere end 5 år, hvad er folks erfaring?

Jeg syntes generelt det er svært, at finde rundt i hele denne købe bolig jungle, og overvejer om det var det bedste at jeg fik min egen boligadvokat? -er der nogen som har erfaring med det? -og evt kan anbefale nogen i Odense?

På forhånd tak for jeres hjælp.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Førstegangs køber
  • Casper H
    Casper H Tilmeldt:
    aug 2015

    Følger: 1 Svar: 2
    #2   7. feb 2016 Hej vi har lige købt hus og vi brugte din-bolighandel.dk hun er super sød og alt forgår over nettet så alt papir arbejde sørger hun for. Vi gav 3000 fordi sælger selv ordner skødet. Skulle vores advokat have gjort det var det blevet 4000. Hun læser alt igennem og hvis hun mener noget skal ændres, laves forbehold , mangler eller hvad hun ellers finder. Og hun sørger for at der bliver lavet revision når handlen er afsluttede. Det er de bedste 3000 kr vi har givet ud i forbindelse med vores huskøb. Hun har stået for det hele. Så der ingen skjulte ting kom. Og ang. Ejerskifte forsikring ville jeg klart anbefale den 5 årige da de skjulte fejl som regel er dukket op der. Og så bliver det din husforsikring du skal slås med derefter.

  • #3   8. feb 2016 Tusind tak for kommentarer og hjælp smiley

    Jeg har fået anbefalet og har taget kontakt til dem her http://hviidadvokater.dk/boligadvokat-odense/ i erkendelsen af, at vi ikke kan klare det selv. Jeg ser nu frem til at få det hele på plads smiley


  • Kasper  A
    Kasper A Tilmeldt:
    mar 2016

    Følger: 13 Svar: 2
    #4   7. mar 2016 Hej, jeg er også første gangs køber og er selv på udkig i Odense området. Må indrømme det har været en nyttig tråd for mig. Tusind tak smiley

Kommentér på:
Førstegangs køber

Annonce