{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.223 visninger | Oprettet:

Underskrevet hus igår jubiiii :) ejerskifte???? {{forumTopicSubject}}

Nu har vi endelig underskrevet på vores drømmehus smiley men nu skal vi til alt det dyre med advokat og ejerskifte osv. Sælger er kommet med en fra gjensidige til 14xxx for 5år og 18xxx for 10årig. Med en selvrisiko på 5000. Men er jo helt på bar bund med det. Nogen Der kan fortælle lidt om det?

Tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underskrevet hus igår jubiiii :) ejerskifte????
  • #2   2. sep 2015 Tak for info. Det er fra 1974 og ingen kælder smiley vidste godt det med at tilstandsrapporten ikke er dækket af ejerskifte. Ellers var der jo ingen grund til at lave den smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #3   3. sep 2015 tja jeg tegnede den udvidede , da bare 9 l olieforurening ville tage alt min kapital , der var så ikke noget , så pengene var spildt smiley men sådan er det jo også med den brandforsikring jeg haft i 25 år . mit råd er forsikre dig mod det du ikke selv har råd til at betale hvis det går galt.

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #4   3. sep 2015 Men skulle i ikke have tegnet forsikring ,samtidig med kontrakten ,hvis i ville have en ?

  • #5   7. sep 2015 Nej det sagde mægler ikke at vi skulle smiley det skal vel bare være tegnet inden overtagelse

Kommentér på:
Underskrevet hus igår jubiiii :) ejerskifte????

Annonce