{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.269 visninger | Oprettet:

Støbning af gulv {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Er i gang med at renovere / omlave ni gamle carport til en lukket garage , hvor jeg hr gravet 25 cm a nu.
Har købt noget 10 cm isolering og noget Rionet ... Skal nu til at støbe ... Men spørgsmålet er nu .. Hvordan griber jeg det an , jeg har ingen sokkel da det jo bare er stolper der er gravet ned til den gamle carport , og at begynde at lave sokkel bliver lige vildt nok...
Skal jeg ha lavet et "skelet" mellem stolperne med bræder eller ?
Håber i forstår, og nogen kan hjælpe mig med idder videre smiley

God weekend


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Støbning af gulv
  • #2   26. jul 2015 Hej Mogens . Nej den færdige højde ligger 5 cm under træskelet.
    Men så skal jeg ha sat brædder rundt til at støbe op imod ?


  • #4   26. jul 2015 Super !

    Tror jeg isolere ud til jordkanten under remmen.. Sætter et bræt på , skære strimler og limer fast ... Og så smider jeg Rionet i .. Og så skal der støbes 👍.

    Tak for hjælpen Mogens


  • #5   28. jul 2015 Lige et tillægsspørgsmål.. hvis du kan svare på det.. skal ha et liniedræn foran porten.
    Vil du sætte det efter jeg har støbt eller inden?



  • #7   28. jul 2015 Det er udvendig ... Men tror jeg fandt løsningen ... Din hjælp er guld værd Mogens ... Tænker lidt på det kan kant isolering ? Det er en uopvarmet garage ... Så er det ikk lidt spild ..😜

  • #9   29. jul 2015 Ja ok. Det ku du heller ikk vide .. Men den ene væg er længere i venstre side .. smiley

Kommentér på:
Støbning af gulv

Annonce