{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  komfur brændt af ?? forsikring
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #1   21. mar 2009 din alm forsikring: nej

    har du tegnet forsikring på ovnen da du købte den er der måske en mulighed

    /A


  • #2   21. mar 2009 ok ovnen var i huset da vi købte det. er det ikke noget ens indbo tager når det er en pludelig opstået skade hedder det vist

  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #3   21. mar 2009 Nej det gør din indbo ikke smiley

  • #5   21. mar 2009 æv

  • #7   21. mar 2009 vi har indbygnings ovn

  • #9   21. mar 2009 OBS - til overstående!!

    Jeg arbejder selv i El Giganten, og jeg vil helt klart anbefale dig den ovn, og så evt en 3 eller 5 års forsikring oven i, det er simpelthen ligegyldigt hvad du gør ved den: brænder den af, lader lille magnus putte en legetøjsbil ind i ventilatoren eller hvad det nu kunne være så er der garanti på.....


  • #10   21. mar 2009 har du overvejet måske bare at spørge en elektriker til råds???

    det lyder som et varmalegme der er færdigt, det koster 500 at skifte, FEDT at gøre alle vores andres forsikringer dyrere på grund af sådanne småting

    jeg betaler glædeligt mine 30k å året


  • #11   21. mar 2009 > Louise og Ronnie <
    FEDT at være så DUM at høre på , jeg betaler sku også forsikring og hvis det var noget der dækkede så kunne man lige så godt bruge det , så bliv du ved med at betale 30k som du kalder det = 30.000kr sådan skriver man det.
    nå ja din præmie stiger 100.000kr på det så pas på...

    tak for rådet med den indbygningsovn det vil jeg lige kigge på.

    nogen folk er sku for mærklige ( > Louise og Ronnie < )


  • #12   22. mar 2009 Kim Nygaard J -->

    I nogle forsikringsselskaber har man mulighed for at tilkøbe en dækning mod funktionsfejl. Gælder som regel i 4 år, men dækker til gengæld ALT elektronik. Selvfølgelig for sent nu, men et godt råd herfra, så du får dækket den næste skade (som forhåbentlig ikke kommer).


  • #13   22. mar 2009 ok det skulle ikke gerne ske igen før om mange år , men vil prøve at kigge på det forsikrings halløj

Kommentér på:
komfur brændt af ?? forsikring

Annonce