{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.890 visninger | Oprettet:

Tarasso Gulv {{forumTopicSubject}}

Hey

Har et mega problem. har sådan et dejligt tarasso gulv fra 50érne oppe i min lejlighed. meeeen det ligner bare lort.. kan man ikk gøre det grundig rent med et eller andet vidunder middel. har prøvet alt syntes jeg.. med klorin og div andre skrabe midler.. ja selv lagt på mine knæ og børstet med "renslet"...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tarasso Gulv
  • #1   23. jun 2008 slibe og polere det

  • Rikke M
    Rikke M Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Svar: 102
    #2   23. jun 2008 uhhm klorin og andre midler....du skal som Lau skriver...slibe og polere....man kan også købe noget...tror Borup har det, rensning til marmor/terasso....jeg har en terassobordplade....verdens nemmeste...jeg har sådan en svamp,ala en skuresvamp, bare med "sandpapir på den ene side......den gøres våde, og så vådsliber jeg bordpladen....det hverken ridser eller gør andet skade, sålænge der er vand på...........og så mætter jeg med brun sæbe(kan sikkert få noget andet smart til)....sådan noget i den stil, må man også kunne gøre på et gulv...min bordplade bliver ihvertfald som ny at se på, efter sådan en omgang...og tar 5 min( med et bord altså:-)

  • #3   23. jun 2008 Jeg har ligeFørst brugte jeg også det der rens til det. Det var bare fra Matas. Men jeg brugte en slibesten i stedet for vådsandpapir. Bagefter brugte jeg koldpresset linolie og terpentin. Blandingsforholdene står bag på flasken. Ihh hvor det pyntede.

Kommentér på:
Tarasso Gulv

Annonce