{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.554 visninger | Oprettet:

Revne i loft {{forumTopicSubject}}

Hej eksperter

Nu kan man ikke ligefrem sige, at dette er et lav-det-selv spørgsmål, da det handler om en tømrer, der har lagt nyt Decra Elegance Accustic tag på vores hus, men under processen endte det med at dryppe fra loftet i stuen.

Det tørrede og jeg tjekkede med en fugtmåler på loftet, hvorefter de malede loftet.

Problemet er nu, at der er kommet nogle revner/sprækker præcis der, hvor det dryppede. Tømren vil gerne male det igen, men jeg frygter lidt at der er sket nogle bagvedliggende problemer, som ikke bare bør males over og skjules.

Kan det være noget i det, eller skal jeg ikke bekymre mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Revne i loft
  • daniel h
    daniel h Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #1   15. apr 2015 hej tror bestemt ikke du skal være belymret, det er det samme der er sket i mit hus, dog bare fordi det stod uden varme og når så det tørre, så trækker træet sig sammen, bare han har fået tætnet taget, så bare lade ham male det igen

  • Chris H
    Chris H Tilmeldt:
    jan 2013

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 15
    #2   5. jun 2015 Ville sørge for god udluftning henover sommeren, og evt. male det til efteråret. Så er du da sikker på at det er tørret op. smiley

    Dét jeg ville fokusere på, var at løfte isolering på loft og se om dampspærren er intakt, siden det drypper.


Kommentér på:
Revne i loft

Annonce