{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.143 visninger | Oprettet:

Laminat gulv underlag {{forumTopicSubject}}

Har købt 35pakker laminat gulv til 3150kr i Silvans nye outlet så nu vil vi ha lagt det i hele stueetagen.
Jeg er så ved at undersøge hhv dampspærre og dæmpning og har fundet ruller med dampspærre og fra 2mm til 5mm skum og 2mm til 5mm skum plader hvor nogle har ventilation og nogle folde nogle med alu og gulv pap mv.

Hvad skal jeg gå efter?
Er mest bedst, eller kan det blive for meget/lidt?

Stuen er langhåret gulvtæppe og jeg kan se nogle træplader under.
Resten af rummene er over fyrkælderen med beton som loft i fyrkælderen, men i køkkenet er der vinyl, som virker til at være ligesom bordplader, altså direkte sat sammen med noget træplade?! Og der er jeg bange for det er bedst at ligge gulvet ovenpå vinylet, for ellers river jeg nok træpladerne i stykker, for at flå vinylen af.
Forgangen og et værelse er tæppe på træplader og baggangen er vinyl ovenpå beton som alt sammen, burde være til at hive af og få nogenlunde jævnt?! .

Planen er ikke det skal holde 80år som huset, men bare et par år til vi skal ha bygget om/renoveret med gulvvarme osv smiley


Professionel slibning af bordplader
Forlæng levetid med en slibning af bordplader hos Cahba. Med denne slibning opnår du flotte resultater og et genopfrisket træværk✅

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Laminat gulv underlag
Kommentér på:
Laminat gulv underlag

Annonce