{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.644 visninger | Oprettet:

Brændeovn eller pilleovn {{forumTopicSubject}}

Mig og min kone har en lille land egendom med et stuehus på 142 kvm. Til opvarmning er der et gammel oliefyr.

Vi vil gerne finde en opvarmingsform som er billigere. Så her har vi tænkt på en brændeovn eller en pilleovn som kan stå inde i stuen.

Je har kigget lidt på sådan en termatech her da den ikke koster så meget. http://danskpejsecenter.dk/produkter/19-braendeovne/

Men er der nogen som er for eller i mod enten en brændeovn eller en pilleovn som suplering til oliefyret?

Jeg kunne også skifte fyret ud med et pillefyr, men de er noget dyre synes jeg

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brændeovn eller pilleovn
  • #1   8. jul 2014 Jeg har en pillebrændeovn og jeg kommer ALDRIG tilbage til en brændeovn. På en pillebrændeovn styrer sig selv og passer "næsten" sig selv.

  • #4   11. jul 2014 Ecoteck Lisa pluds pillebrændeovn på 4 sæson, Ha aldrig fortudt og har ikke haft poblemer med brændeovnen på nogen måde, det er billigere, nemmere og renere.

    Vi har så også fået pille fyr et skotte, den køre på 2 sæson, og ja det bedste vi har gjort. Vi har opvarmet vand i 9 uger nu, på de samme 12 sække piller som vi hældte på tror vi kommer op på 10 uger. det vil sige 2,7 kg piller i døgnet. Eller 5,3 kr om dagen til varmt vand.
    Det har kostet os ca 1000 kr om mrd, i vinter sæsonen at have varme og varmt vand ( masser)


Kommentér på:
Brændeovn eller pilleovn

Annonce