{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.273 visninger | Oprettet:

Pernille D
Pernille D
Tilmeldt:
26. mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Udlejer holder ikke aftaler {{forumTopicSubject}}

Jep. Min kæreste og jeg flyttede den 1/2 i hvad vi troede var drømmehuset. Nu hvor vi er faldet til, begynder vi at opdage flere og flere ting ikke er som de så ud til at være. For det første, vrimler det med levende bænkebiddere over det hele, det værelse vi skulle have brugt til baby til september, stod der et skab i da vi flyttede ind, det flyttede vi i sidste uge, væggen er bare fra gulv til midt på væggen FYLDT med lilla og mørk fugt.. Derudover har udlejer ikke fortalt sandheden med varmen, vi fik at vide at det kostede 18.000 om året at varme op her i huset, vi fik første varmeregning midt februar, som viste at de sidste mange har år det kostet mellem 24-26.000 at varme op, og det er jo en kæmpe forskel?! Vi har råd til det, men princippet i at vi ikke var klar over de kæmpe tal sidder fast i mit hoved hele tiden, princippet i ikke at have fået fortalt sandheden.
Derudover har vi et kæmpe badeværelse møbel på badeværelset, hvor vasken er flækket (var den inden vi flyttede ind, og det er ikke utæt) hvor den dag vi så flytter ind bliver lovet der kommer ny inden for den nærmeste fremtid. Der har han så sagt efterfølgende at han syntes det er for dyrt..
Emhætte har vi heller ingen af, til trods for dette står i lejekontrakten og vi blev lovet den var der inden vi flyttede ind, da vi så flyttede ind blev det lovet det kom inden for en uge, og her næsten 2 måneder efter er der stadig ingen emhætte. Sagen er bare, at siden der kom nyt køkken har der ikke været emhætte oppe, så dette er et større byggeprojekt.
Derudover skylder udlejer os allerede penge, for blandingsbatteriet på badeværelset duede ikke, da vi flyttede ind, så vi kunne ikke komme i bad, aftaler holder han heller ikke, enten aflyser han i sidste øjeblik eller også hører vi ikke fra ham, og er rent ud sagt ved at blive rimelig harm over hans behandling, og med en lille ny på vej er dette IKKE holdbart..
Har vi virkelig de 3 mdr opsigelse? Eller kan der være et smuthul udenom disse? Og hvad med vores indskud?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udlejer holder ikke aftaler
  • Pernille D
    Pernille D Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #1   26. mar 2014 Undskyld, hvis det er postet i et forkert emne smiley

  • Pernille D
    Pernille D Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #3   26. mar 2014 Hej Mogens, tak for dit svar! Og nej, vi skal bestemt ikke bo her med et barn, det vil jeg simpelthen ikke.. udlejer havde planer om at rive tapetet af og tapetsere og male på ny hvor der er fugt, men det hjælper vel næppe? Det er vel bare som at pisse i bukserne, det er godt nok i starten, men til sidst bliver det træls?
    han lover og lover ham udlejeren, men intet sker der.. Så har fået nok nu.. Llo er kontaktet, men de ville ikke hjælpe når vi ikke var medlem.. Vi har altid boet til leje ved mine svigerforældre og der er det jo ikke nødvendigt med Llo smiley Men får en ud og afgøre hvad det er på væggene..


  • Pernille D
    Pernille D Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #4   26. mar 2014 Skal udlejer betale for at få en fra kommunen ud?

  • Pernille D
    Pernille D Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   26. mar 2014 Okay.. Må se hvad vi finder på.. Tusinde tak for din hjælp Mogens smiley

  • Pernille D
    Pernille D Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   26. mar 2014 Den eneste løsning er vidst bare at finde noget andet at bo i smiley Er bare i tvivl med det opsigelse om der virkelig skal gå 3 mdr. For ved med mig selv at inden for de 3 mdr får udlejer ikke fundet en anden lejer, det gider han ikke.. Han sagde selv den anden dag han gerne ville have solgt huset, for han gad faktisk ikke lave de ting der skulle laves her..

  • Søren J
    Søren J Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Svar: 3
    #9   1. apr 2014 Som du selv skriver, så gider han ikke gøre noget ved det. Netop det siger det hele.

    Sørg for at ALLE aftaler er skriftlige, så vil i stå langt bedre, hvis der bliver problemer.
    Evt. kør al kontakt pr. mail, så får du det automatisk pr skrift.

    https://www.borger.dk/Sider/Huslejenaevn.aspx

    Se at komme væk i fart! Alle alarmer blinker for fulde drøn..


Kommentér på:
Udlejer holder ikke aftaler

Annonce