{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.421 visninger | Oprettet:

gulv og varme {{forumTopicSubject}}

godaften, jeg vil lige høre jer om noget.
vi bor i en gammel leje lejlighed fra 1963, og der har kun boet en her før os, hun har haft gulvtæpper på, som de har fjernet og har slebet gulvet så meget ned, at der er et mellemrum fra gulv til karmen, og det er meget svært at kommee over 20 grader i stuen, og her er meget fod koldt. så jeg vil høre jer, om det kan trække fra gulvet eller varmen kan gå under gulvet ??

på vores søns værelse, er der også mellemrum fra gulv til karm ud til altanen, og der kan ikke blive varmt, uden at vi stiller ting foran


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gulv og varme
  • #1   2. mar 2013 lidt mere

  • #2   2. mar 2013 Om et gulv er afslebet eller ej har intet med varmen at gøre men der kan jo sagtens være fodkoldt, det kan der være rigtig mange grunde til der er....

  • Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #3   3. mar 2013 det er helt sikkert fordi der ikke er isolering under gulvet og at det trækker ind i rummet fra sprækken du kan med fordel fuge hele vejen rundt det skulle gerne hjælpe lidt

  • Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #4   3. mar 2013 den lidt dyre løsning er læg nogle isoleringsplader og så noget gulvtæppe eller bare et gulvtæppe

  • Kris H
    Kris H Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #5   3. mar 2013 Jeg tror nu ikke det har ret meget med det hul der at gøre. Jeg tror i det hele taget ikke det har noget som helst med afslibningen at gøre. Mit bud på det hul der er, at de har lagt gulvtæppet på, og så monteret fodlister bagefter (det du kalder karmen er vel fodlister, ikke?)
    Derved vil der jo komme de mellemrum når man afmonterer gulvtæppet.
    Jeg vil derimod give de andre ret i, at det sikkert er manglede isoliering under gulvet der er problemet.


  • Dan R
    Dan R Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
    #6   3. mar 2013 kris du har ret det har ikke noget med slibningen at gøre det er manglende isolering


  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #7   3. mar 2013 hold hånden ned til kanten og mærk om det trækker ind med kold luft, evt. om selve gulvet er koldt....afslibningen alene har intet med temperaturen at gøre.

    mit gæt er at det trækker koldt ind i mellemrummet......snak med udlejer, det er hans opgave at udbedre det smiley


Kommentér på:
gulv og varme

Annonce