{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.305 visninger | Oprettet:

Mægler valg? {{forumTopicSubject}}

Hey BG
jeg er ved at overveje at sælge mit hus, har både fået den vurderet af edc og home.
Kan dog ikke finde ud af hvilken jeg skal vælge og sælge hos da der både er fordele og ulemper ved dem begge.
Håber på at der sidder nogle erfarende som har mere forstand på det end jeg som kan komme med gode råd osv.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mægler valg?
  • T B
    T B Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 391
    #2   29. sep 2012 Kommer jo fuldstændig an på indehaveren og hans personale.

  • #3   29. sep 2012 Okay mange tak for svarende, home er nu 10000 dyrere men det er nu også dem jeg hælder mig til smiley

  • 123hjem.dk
    123hjem.dk Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Svar: 1
    #9   5. okt 2012 Hej Preben R, Husk at spørg ind til mæglerens liggetider og afslagsprocenter, så har du fornemmelse af om han rent faktisk kan sælge til den pris han vurderer din bolig til. Og så er der naturligvis omkostningen ved at sælge og her bør du overveje om du kan undvære avisannoncer og den store butik. Vi kører med fast salær på vores ydelse og tilbyder fullservice i hovedstaden og selvsalg i resten af landet. Vores priser kan du finde på vores hjemmeside hvor vi også har skrevet en artikel om at finde den bedste ejendomsmægler http://www.123hjem.dk/index.php/blog/40-den-bedste-ejendomsmaegler-hvem-er-det


    profilbillede
  • #10   5. okt 2012 tak for svaret men har nu truffet mit valg har har skrevet under i dag smiley

Kommentér på:
Mægler valg?

Annonce