{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.163 visninger | Oprettet:

Amor B
Amor B
Tilmeldt:
18. okt 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12

Toilet renovering {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg skal til at renovere mit tolilet, men jeg ved ikke hvordan reglerne er mhst det. Jeg skal flytte mit toilet og bruseren. Er der nogen som ved om det er vigtigt at man laver det på den måde, at man har det på papiret hvis der sker noget mhst rørene eller andet. Er der et krav inden for det ?

PFT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toilet renovering
  • Amor B
    Amor B Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
    #2   25. sep 2012 ok, skal jeg sende papir efter jeg er færdig med det hele eller før ? Selvom det er en andelsbolig ?

  • #4   26. sep 2012 Kloak, El & VVS må du ikke selv rode med. Kloak mesteren sender en revideret tegning til kommunen med hans stempel når arbejdet er udført. Hvis du ændrer på nogle konstruktioner (eksempelvis nyt gulv med gulvvarme hvor der ikke var gulvvarme før) så skal du også søge byggetilladelse vil jeg mene.

    - Franke


  • Amor B
    Amor B Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
    #5   26. sep 2012 Ok mange tak for jeres hjælpen smiley Kender I evt. et VVS firma som I vil anbefale ?

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #6   26. sep 2012 du bør nok skrive hvor i DK du søger hvis nogen skal have mulighed for at hjælpe dig.... smiley

  • michael b
    michael b Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 883
    #7   26. sep 2012 kloak ,må du ikke røre , noget el må du ikke , vand må du ikke , varme må du gerne, og gulvvarme kræver ikke byggetilladelse .

  • Amor B
    Amor B Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 12
    #8   27. sep 2012 Ja, det nok rigtig..Jeg befinder mig i København. Så hvis der nogen som kender en god VVS som kan anbefale, så vil det være dejligt smiley

Kommentér på:
Toilet renovering

Annonce