{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.892 visninger | Oprettet:

Radiatore i andelsbolig. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en Andelslejlighed september 2010,som blev renoveret ca i 2004, hvor man har taget samtlige radiator ned. Jeg undrede mig dengang over, at der var 1 olieradiator til at opvarme 59 m2, jeg fik af vide af sælger at den sagtens kunne opvarme lejligheden. Jeg spurgte til el regningen, sælger betalte ca 1500kr pr kvartal. Jeg har nu siddet 2 vintre i lejligheden, dette har betydet, at jeg har fået en mega ekstra el regning + jeg er opsat til 3500 kr pr kvartal. Der er kommet ny formand, som har fortalt os (mig og min mor) i august 2011, at bestyrelsen har godkendt noget ulovligt den gang, og at Andelsforeningen derfor skulle betale for opsætning af radiatore i de 2 lejligheder, hvor der ikke er nogle, vi regnede med, at dette ville blive gjort inden vinteren, men formanden sagde, at det måtte blive, når de fik et lån til at få nyt gasfyr hos dem selv, fra da jeg flyttede ind, og til nu, har vi delt fyr med vinhandleren, der dengang var en del af forenigen. Min nabo og jeg, som heller ikke har radiatore har gået igennem de 2 vintere med ca 11 grader, kolde vægge, og har måtte ligget med dynen over os hele tiden, rent ud sagt, har vi ikke kunne bo der eller have gæster for man hundefrøs, selvom der var sat ekstra olieradiator til. Min mor tog kontakt til en advokat, som sagde at foreningen skulle betale opsætning af radiatore og betale vores ekstra el regning + det ekstra forbrug vi har haft ved, at opvarme med el. Dette mener formanden ikke, og jeg skulle finde en lov, hvor det stod, og hvor meget det drejede sig om. Jeg skylder pt dong over 20.000 kr. Jeg har rykket formanden efter de radiatore, men han føler med mig, og nyder hans varme var hans svar.
Jeg vil godt høre, hvor jeg kan finde noget på skrift, at de skal betale, som advokaten har sagt. Jeg er på kontant hjælp af personlige årsager, og har derfor ikke råd til en advokat.
Håber I kan hjælpe mig lidt på vej.

Skriv endelig, hvis der er anden nyttig viden I har brug for.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Radiatore i andelsbolig.

Annonce