{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.794 visninger | Oprettet:

Chris G
Chris G
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

Byggetilladelse {{forumTopicSubject}}

Da jeg står og vil ha mig et lille værksted på ca 80 kvm vil jeg se hvordan jeg gør...

mit nuværende hus er 82kvm med 82kvm kælder under ( kælder ikke beboelse)

værkstedet skal "hægtes" på en ene gavl også være på tvært... som et T smiley

går så i tankerne om hvor store krav mht til byggetilladelse det er nu hvor det ikke er beboelse.... skal siges jeg bor på landet eller en lille landflække, og mener man måp bebygge 30% af grunden....

og hvis det hele er gået iorden kan man så bruge argument for salg engang at værkstedet kan omvandles til beboelse....?!? det bliver self isoleret og det hele...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Byggetilladelse
  • Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    maj 2012

#2   10. maj 2012 er det ikke en måde man kan "lave det om på det tidspunkt så det bliver opfyldt... vil jo nok overholde kravene mht isolering og sådan som var det til beboelse....

men de byggetilladelse er vel ikke så bøvlet som hvis der skulle nogle ind og bo...?

• #4   10. maj 2012 Mogens hvad er det for nogen krav der ikke bliver stillet til udhuse? Jeg tror kravene er stort set de samme, det handler om hvilken temperatur der skal være i rummene... Skal det over 18 grader tror jeg det er så skal der isoleres og gøres tæt osv.. Jeg vil tro brandkravene kan være lidt højere hvis det er et udhus end hvis det er beboelse...

• #7   10. maj 2012 Mogens jeg tror altså også du skal lave en beregning selvom det er udhus hvis det er opvarmet...
    Men til dig Chris om du godkender til beboelse nu eller senere gør det ikke nemmere hvis det skal godkendes senere er det reglerne på det pågældende tidspunkt der skal overholdes...

• Chris G
    Chris G Tilmeldt:
    maj 2012

#8   10. maj 2012 oki, må lige tage det til overvejelse, det væreste er da at dem som laver de regler er total fucked up i hovedet med beregning her og der... tit når vi er ude og murer huse så er de lavet SÅ forkert, men det er nok fordi de ingeniøer og arkitekter ikke alle sammen har fået de beskidt sko på og har fået lov til at prøve hvad det faktisk virker i praksis! smiley

Kommentér på:
Byggetilladelse

Annonce