{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.506 visninger | Oprettet:

Natasha N
Natasha N
Tilmeldt:
31. jan 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

at flytte fra hinanden :) {{forumTopicSubject}}

Hey BG ...
Jeg er nød til lige at komme ud med nogen ting, håber dette er det rette sted ..
Jeg har været sammen med min kæreste i 3 år, vi har boedet sammen i 2½ år ca ..
Efter vi fik vores nye lejlighed sammen her i kbh, er forholdet bare gået NED af bakke..
Vi har den seneste tid skændes hele tiden og om de dummeste ting, vi har været ved at gå fra hinanden flere gange og det fungere bare ikke mere! ..
Så igår snakkede vi sammen, og fandt frem til at vi skulle flytte hver til sit, istedet for bare at opgive vores forhold helt ..
Men det er bare så svært! ..
ALT hvad vi har i lejligheden er VORES, og det bliver forfærdeligt at skulle gennem det her ,,, smiley

Så nu står jeg i den situation at jeg skal finde et sted at bo, med min hund, og det eneste jeg har af penge er 1900 om måneden fra min SU fordi jeg læser og er under 20 år ..
Føler det er totalt umuligt, og er bare ved at bryde helt sammen! ..
Ved ike hvad jeg skal gøre smiley

Havde virkelig bare brug for at komme ud med det! ,,

Mvh. Natasha..
- sig lige til hvis i kender nogen i KBH der skal leje et værelse ud eller lignede,... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at flytte fra hinanden :)
  • S & T .
    S & T . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #1   31. jan 2009 Folk giver alt for nemt op og er alt for egoistiske.....

  • #2   31. jan 2009 sogt nu tror jeg ikke lige det var det hun havde brug for og høre.. alle folk som er i forhold skriger altid at folk giver op for nemt.. det er sku nemt og sige hvis man er i et forhold der fungere.. men bare husk det kan ske ligeså nemt for dig..

    natascha_

    ved hva du går igennem.. sidste år gik mig og min kæreste fra hinanden og vi havde været sammen i 4 år så alt hva vi ejede var os fælles.. man må bare forsøge og dele det op på en fair måde


  • S & T .
    S & T . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #3   31. jan 2009 Alle forhold knager og det går op og ned, og alle skændes, sådan er det. Kunsten er at kunne tilgive og støtte hinanden og tro mig vi har bestemt været meget igennem, ting som man ikke drømmer om kan ske når man er så ung. Vi har også haft kriser men aldrig givet op, nu har vi været sammen i 22 år.

  • #4   31. jan 2009 sogt er glad på jeres vegne.. i er en sjælden race.. jeg kæmpede sku os til det sidste men en dag kom min kæreste og sagde hun ikke elskede mig mere og i løbet af en uge havde hun fjernet alt af hendes fra huset og nå ja en del af mit os men fuck det..

  • S & T .
    S & T . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #5   31. jan 2009 Ja den slags kan man ikke forudsige, det er ikke fedeste besked at få. Kender godt følelsen, har prøvet det med min tidligere bedste ven og min kone, men når man har børn bliver tingene mere kompliceret, og så er man nødt til at finde en løsning, og livet går videre selv om det føles som om det hele går i stå.

  • #6   31. jan 2009 sogt det er rigtigt.. livet går videre og tror os selv på man kan klare meget hvis bare viljen er der

  • Louise R
    Louise R Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #7   31. jan 2009 Jeg syntes bestemt ikke de opgiver. de flytter hver til sit, men forholdet er der stadig. det er da en erkendelse at man ikke kan sammen lige nu. Der kan jo ligge meget under måtten vi ikke kender til!!!!

  • S & T .
    S & T . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #8   31. jan 2009 Men så længe der ikke er tale om andet "end skænderi" syntes jeg at folk giver for let op, mange glemmer at også forelskelsen bliver hverdag på et tidspunkt og det hele bliver trivielt osv og så er det man begynder at gå og hakke på hinanden, på lang sigt kan det ødelægge et forhold, hvis man ikke tager selv i det. Jeg kender bestemt godt følelsen af de små ting hun gør som irriterer mig, og som man så lige skal kommentere og så kører den.

  • S & T .
    S & T . Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Svar: 7
    #9   31. jan 2009 Ja jeg læste godt det med "kun" at flytte hver til sit hmmm... må indrømme at hvis det kommer til at man nødt til at flytte hver til sit, for at kunne være sammen, så er kæden nok hoppet af, har aldrig troet på at det hjælper, de tilfælde jeg kender til, har aldrig holdt efter det.

  • Louise R
    Louise R Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 35
    #10   31. jan 2009 Det har hjulpet for min kæreste og jeg at bo hver til sit.. Men der ligger os en grund.. han har damp, og vil ikke tage sin medicin. jeg har en datter på godt to, og venter et barn mere. så tro mig, det var bar det helt rigtige for os.. vi har snakkede om at flytte sammen, men det skal være af de rigtige grundlag, og han vil stadig ikke tage sin medicin..! Så ved endnu ikke om det er det rigtige at flytte sammen endnu.! Det har redet vores forhold, vi skændes fra morgen til aften, hver dag. og det kan man virkelig ikke tilbyde et barn.. og heller ikke et kommende.!
    Jeg mener selv man skal forsøge at løse problemerne.! Men igen, nogle gange er det de små underlige ting der kan hjælpe på rette vej igen..
    Mener bestemt ikke man skal bruge det at flytte fra hinanden som løsningen på problemerne, men nogle gange kan det være positivt.!
    Jeg mener lige som dig, at man skal holde sammen, og kæmpe sammen, men det kan være svært at se lyset for enden af tundlen..:)
    Jeg har os selv stået der, og jeg ved hvor fandes forkert det kan føles. AL ting burde fungere når man venter barn sammen, vores problem opstod også efter vi var flyttet i ny lejlighed..:(


  • Natasha N
    Natasha N Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #11   31. jan 2009 Hey alle ..
    tak for jeres svar..
    Der ligger mere bag end *bare* skænderi, men nogen af tingen er private .. Det hele er bare blevet det samme, og gnisten mellem os er der ikke rigtig mere..
    Så nu prøver vi det her, da ingen af os ønsker at vi skal gå fra hinanden...

    Vi har altid kendt hinanden, var bedste venner før vi blev kærester..
    Så vi kender hinanden ud og ind .. det hele er meget svært, men man er jo nød til at gøre et eller andet ..


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #12   31. jan 2009 Det at gå fra én, man virkelig har holdt af, er vidst noget de fleste har prøvet. Kunsten i det, er at se at tingene kan blive lysere.

    Du skal starte med at søge på kommunen og sige at du akut står at mangler et sted at bo. Så må du tage dig tilfreds med det du kan få i første omgang - hunden bliver det største problem, og i første omgang synes jeg kraftigt du skal overveje om den skal have et nyt hjem eller om din eks-kæreste evt. kan overtage den. Jeg ved der er bundet kærlighed til en hund, men du skal prioritere at få dit eget tag over hovedet nu og blive selvstændig i en vældig fart igen:-)

    Jeg ved ikke med dit SU, men der er jo en grund til at du får så lav en SU. Èn af dem må være at du får hjemmeboende SU endnu, så dvs. at dine forældre må bo tæt på og i givet fald må det jo være en mulighed at flytte hjem til dem i første omgang - eller igen - at placere hunden hos dem i første omgang måske.

    Mulighederne er der, men du skal selv tage initiativ. Husk det! smiley


  • Natasha N
    Natasha N Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #13   31. jan 2009 Mark B
    Jeg går ikke af med min hund! ..
    Min kæreste skal osse flytte fra lejligheden, da ingen af os har råd til at bo i den alene .. smiley ..
    Men han har flere penge end jeg, så han passer måske Chanel i starten ..


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #14   1. feb 2009 Det er også okay, men du må være klar over så, at du måske ikke får tag over hovedet i en fart så og enten ender med at må flytte hjem til dine forældre for en periode, flytte ind hos nogle venner midlertidig eller igen, at spørge din eks-kæreste om i kan blive boende sammen lidt endnu eller du flytter ind hos ham igen måske endda.

    Ingen af delene bliver du glad for, men hunden gør nok (vil jeg tro!) at det er svært at finde et sted at bo. Men som sagt, det er noget du skal få afgjort med dig selv og jeg forstår udemærket godt at det kan være hårdt MEN tænk på dig selv og din egen fremtid! Lad ikke hunden ødelægge det for dig.

    Jeg kommer selv fra Jyllands-delen af, og kender derfor ikke lejemarkedet i Kbh særlig godt, men jeg ved blot herovre fra at det er utrolig svært at finde lejligheder hvor man må have dyr smiley

    Og så husk! Der er masser af fyre derude og selvom tingene ser triste ud nu, kan tingene være meget lysere om et år ! smiley


  • Natasha N
    Natasha N Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #15   1. feb 2009 Mark B
    Vi er ikke gået fra hinanden smiley
    Vi flytter bare fra hinanden ..


  • Vandet .
    Vandet . Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 473
    #16   1. feb 2009 Oki. Det lyder som om du ikke selv er helt afklaret omkring hvad der skal ske med jer endnu så.

  • Natasha N
    Natasha N Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #17   1. feb 2009 jo, vi skal stadig være sammen, bare ikke bo sammen ,.

  • #18   1. feb 2009 vi har været flyttet fra hinanden i en periode. nu bor vi så sammen på tredie år. det kan lade sig gøre. men de færeste forhold er ens...

  • #19   1. feb 2009 Har du ingen forældre?

  • Natasha N
    Natasha N Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #20   1. feb 2009 Max V
    hm, ikke nogen jeg snakker med nej ..


  • #21   1. feb 2009 Så kan du vist få mere i su, når de nu ikke vil forsørge dig..... Hvis du er blevet smidt ud eller bor længere end 26km væk, mener jeg det er. De er økonomisk ansvarlige for dig indtil du bliver 21år når du studerer. Du kan evt. også spæde til med et su lån.... Ring til din sagsbehandler på kommunen i morgen.

Kommentér på:
at flytte fra hinanden :)

Annonce