{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.733 visninger | Oprettet:

pudse en kældervæg op. {{forumTopicSubject}}

Nu hvor jeg så småt er igang med at renovere vores "vinkælder" skal der noget nyt puds op på kældervæggen.

Men skal der bruges noget specialpuds, som kan modstå en smule fugt, som der jo altid vil være.

Og hvor meget af det nuværende puds skal jeg skrabe ned. Alt hva der er løst, eller simpelthen bare det hele og starte på en frisk ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pudse en kældervæg op.
  • #1   6. nov 2010 Kør en hammer eller lign hen over pudset! Det hvor det lyder hult, skal der bankes af og nyt op

  • #2   6. nov 2010 Og du skal bare pudse det op som man plejer!


  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 13 Svar: 38
    #3   7. nov 2010 Det kommer an på om det er ydervægge? I så fald skal du bruge noget der kan klare det fugt der kommer fra en væg (under jorden)...
    Mener du skal bruge noget der hedder Maxit, hvilket kan købes ved Stark, men hør dem - der er en lang række produkter som er gode og dyre, hehe

    God arbejdslyst


  • #4   7. nov 2010 Det er nemmerlig en ydermur, så var sikker på at der skulle noget specielt puds til.
    Kælderen står under jorden, så det kan ikke undgåes at der kommer en smule fugt ude fra.



  • thomas e
    thomas e Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 85
    #5   7. nov 2010 du kan sagtens bruge alm puds og det hedder ikke maxit mere det hedder weber

  • #6   7. nov 2010 ja, jeg mente sgu heller ikke der var noget i vejen med alm. puds

  • Ulrik N
    Ulrik N Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 99
    #7   8. nov 2010 selvom det er en ydervæg bør den ikke være fugtig. men hvis du gerne vil have noget stærkere puds er det bare at bruge sand og cement 1/3 også lige med lidt beton klæber i. det kan i hvertfald modstå lidt af hvert.

  • kim p
    kim p Tilmeldt:
    mar 2010

    Følger: 1 Svar: 16
    #8   8. nov 2010 man kan købe noget der hedder vandex som vi plejer at bruge i folks kælder det er noget vi trækker på inden vi pudser det færdi!


Kommentér på:
pudse en kældervæg op.

Annonce