{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.781 visninger | Oprettet:

Annemette P
Annemette P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

IKEA køkken {{forumTopicSubject}}

Hej BoligGalleri

Min kæreste og jeg har købt hus og overtager det d. 1/7. Vi skal have sat nyt køkken i og er derfor ved at undersøge hvad det skal være. Vi har været i Kvik, Designa, Vordingborg, HTH og Invita og havde egentlig besluttet hvilken stil det skulle være, men vi er blevet enige om at det bliver for moderne til resten af huset som kommer til at have et romantisk look.

Så nu er vi ved at designe et IKEA køkken. Vi har læst både gode og dårlige erfaringer men jeg vil gerne høre om nogle af jer har personlige erfaringer.

Så hvis nogle har IKEA køkken vil jeg gerne høre fra jer, og skriv også gerne hvor længe i har haft det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IKEA køkken
  • Clemen C
    Clemen C Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 17
    #1   22. maj 2013 Vi har et Ikea køkken der sad i et hus vi købte. Havde før HTH, og hold da op hvor er kvaliteten skuffende i forhold til HTH køkkenet.

Udseende, samt funktion er okay. Men den sidste lækre føelse mangler.

Når der bliver råd, bliver det skiftet ud til noget andet.

• Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   26. maj 2013 jeg har været ude hos mange som har IKEA og den generelle kvalitet er sgu OK, nemt at bygge sammen, mange muligheder for kombinationer og til standard mål er det super.
    Der mangler afgjort lidt i finesse kvaliteten samt ting på specialmål er ikke noget du finder så du må til at bygge selv. Generelt er kvaliteten lækrere på HTH/Svane/etc. men skeler du til prisen får du rigtig meget til pengene hos IKEA.

Du kan jo vælge at kombinere IKEA med andet for at give kvalitetsindtryk....det ville jeg selv vælge hvis jeg skulle købe.

eksempel: købe skabe og låger i IKEA, kombinere med bedre hvidevarer og en god flot emhætte + måske armatur til vasken fra et kvalitetsmærke....køb en lækker bordplade (til dyrere pris) eller andre finesser for at give dig det udseende du vil have.
    Det tager tid at kombinere men resultatet bliver godt.
    Men det nemmeste er jo altid bare at udvælge og bestille hos de etablerede firmaer, det koster bare....

• Annemette P
    Annemette P Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   26. maj 2013 Tak for jeres svar : )

• #5   27. jun 2013 Min bror har lavet et super flot køkken af IKEA elementer/låger. Alt andet er andre producenter - dvs. hvidevarer, bordplade, armaturer, vask osv.

Kommentér på:
IKEA køkken

Annonce