{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.735 visninger | Oprettet:

Tonny S
Tonny S
Tilmeldt:
20. okt 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Skænk på gipsvæg {{forumTopicSubject}}

Hvor meget vægt kan henholdvis en enkelt og en dobbelt gipsvægt holde til med de rigtige plugs?

Skal have en en skænk hængt op, men er i tvivl om væggen kan holde til det. Den skrues op med 5 skruer pr. del. Skænken består af to dele, en til glas der hænger øverst og en større nederst, hvor vores tallerkner mv. skal opbevares. Skænken er ca. 2 meter bred.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skænk på gipsvæg
  • Tonny S
    Tonny S Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   11. jul 2014 Slet ingen der ved noget om dette?

  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #3   11. jul 2014 Kan du ikke komme ind og hæfte skænken på en lægte/reglar bagved gipsen? Har du undersøgt hvad der sidder inde bagved gipsen?

  • Tonny S
    Tonny S Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   11. jul 2014 Det vil jeg finde ud af. Tror det er stål profiler. Danogips skriver på deres hjemmeside at de burde holde, men vil være sikker. Derfor søger jeg erfaringer med ophængning på gipsvægge. Køkkener monteres også tit på den slags vægge har jeg ladet mig fortælle.

  • Morten S
    Morten S Tilmeldt:
    aug 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #5   5. aug 2014 Jeg har tidligere haft en ligende opstilling hængende på min gipsvæg. Der var ingen problemer overhovedet, bare der bliver brugt nogle ordentlige gipsplugs der kan bære nogen KG

  • michael t
    michael t Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 2
    #6   21. aug 2014 Du kan få nogle gips plugs/skruer som udvider sig plus at de fungere lidt som en modhager på bagsiden af gipsen.. De plejer at kunne holde en hel del. Hver opmærksom på at man både kan få dem til 1 og 2 lags gips..

    Men det bedste ville helt klar være at få fat i noget træ inde bag ved evt..


  • Tonny S
    Tonny S Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #7   21. aug 2014 Har fået det hængt op uden problemer. Kraftige plugs til dobbelt gips. Det holder fint. Brugte 7 stk for at være sikker.

Kommentér på:
Skænk på gipsvæg

Annonce