{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.497 visninger | Oprettet:

Spørgsmål om skel mod naboen. {{forumTopicSubject}}

Hej med Jer.

Sagen kort:
I skellet mod naboen har vi begge muret garager, som ligger forskudt af hinanden. Naboen har boet i sit hus siden det blev bygget i 69. Min garage er bygget i 82, og jeg købte huset i 03. Naboen påstår så nu, at min garage er bygget 10 cm inde på hans grund. Det er ikke noget han først har fundet ud af nu, men noget som han har vidst siden 82. Jeg kan ikke finde nogle skelpæle, men når jeg flugter de to garager ser det ud til at de ligger på lige linje. Altså at de begge er bygget midt i skel. Men fordi at han mener at min garage står 10 cm inde på hans grund, så mener han også at han bare kan skære de buske og træer ned, som står på "min" grund. Jeg har set på de gamle byggetilladelser til min garage, og kan der ikke se noget om at min garage skulle stå 10 cm inde på hans grund.
Jeg mener ikke at garagen står på hans grund, for hvis det havde været tilfældet, så var der vel aldrig blevet givet en byggetilladelse.
Det koster 1500 kr, at få en landinspektør tilkaldt- og det vil da helt sikkert og give en dårlig stemning til naboen. Så hvad pokker skal jeg lige gøre i denne situation ??
Jeg tænker selv at jeg burde fortælle ham, at så længe han ikke beviser over for mig- at garagen står 10 cm inde på hans grund, så længe skal han holde sig væk fra mine buske og træer- som står 10-30 cm inde på min grund....altså den linje som ligger når man flugter de to garager.
Håber der er nogle som kan give et godt råd.

MVH..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om skel mod naboen.
Kommentér på:
Spørgsmål om skel mod naboen.

Annonce