{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.462 visninger | Oprettet:

Anders T
Anders T Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
12. jun 2008
Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116

Snedker: bejse kanter på skabslåger {{forumTopicSubject}}

Jeg er så "heldig" at have et ældre HTH køkken (1995) og jeg skifter bordplader snart til mørkt træ. Jeg overvejer at få bejset kanterne til mørkt træ. Idag er det lakeret bøg.

Når de er lakeret skal de jo slibes før jeg kan gøre noget ved dem?
Alternativt slibe og male alle lågerne men så er pris/resultat nok mere til at købe andre låger eller faktisk et andet køkken....

Jeg ville rigtig gerne have gjort dem mørke så de bar nærmer sig den mørke nyatoh plade over emhætten (og bordpladen når den kommer på)

Nogle gode input?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snedker: bejse kanter på skabslåger
  • Anders T
    Anders T Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 5 Følgere: 12 Boliger: 2 Emner: 60 Svar: 1.116
    #2   23. apr 2014 Enig - en gang maling er både nemt og billigt. Min "frygt" er at hvis jeg begynder at slibe på kanterne så bliver det ualmindelig svært at få slebet helt til kant ind mod den hvide flade....der skulle jo helst ikke være små områder med lyst træ hvor træet ikke bliver farvet. Jeg skal gerne håndslibe det men hvis resultatet ikke bliver pænt må jeg hellere gå efter at hvidmale dem. Nye låger er ikke til at få da køkkenet er på de gamle mål = låger er ikke tilgængelige smiley

    Jeg er ved at prøve at skaffe en låge til test, så må jeg prøve at se hvordan resultatet bliver.....der skal alligevel nogle kolde øl til at håndslibe samtlige kanter.....


Kommentér på:
Snedker: bejse kanter på skabslåger

Annonce