2.380 visninger
|
Oprettet:
har lånebevis men de vil ik låne pengene til den hus? {{forumTopicSubject}}
Hej
Vil købe en hus men banken vil ik låne til denne hus de siger det er beliggenheden simpelt der er galt.
Kan man slet ik købe en hus hvis de siger sådan?
Huset er tæt på motorvej afkørelse i odense s. Ca 200-300 m ville jeg tro men der er andre huse der også
Svendborgvej 218, odense s. Er adrr. Er blivet lidt forelsket i den lille hus.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 10 Emner: 33 Svar: 78
Du ved hvilken hus det er. Jeg har sendt dig link enngang.
Men forstår ik der er jo andre huse der. De siger det er beliggenhed. Kan man selv ik bestemme hvilken hus og sted man vil købe.
Hvad kan jeg sige til dem nu? De siger bare det der. Kan man få dem at skifte mening
dec 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 427
jan 2012
sep 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
hvad er prisen på huset?
dec 2010
Følger: 1 Boliger: 1 Emner: 2 Svar: 427
Da vi købte for rigtig mange år siden, havde vi solgt et hus i en lille havne by og havde penge med os, faldt for vores mejeeri på landet.
Købte det, men rendte så ind i at vores kreditforening ikke ville låne os penge nok, en anden kørte bare forbi og gav afslag fordi ejendommen lå på en tilgroet grund, ( der havde ikke boet nogen der næsten et år) nå men 3 kredit forening, ville låne os alle de penge som vi ville have, + de tilbød os at låne mere til istandsættelse.
jan 2012
hvilken 3 snakker du om?
du mener realkredit og totalkredit, hos os er der 2 banker der giver penge til hus men når de kommer til huset og kig hvor den er så får vi nej da den er dårlig beliggenhed osv.
bank de vil give og og kreaditforening også og vi har fået lånebevis på så meget penge men vi kan ikke købe den hus de sagde find anden og ring til os.hmmmm
jan 2012
til huskøb
og huset koster kun 500.000 kr fik huset ned fra næsten 700.000 kr
jan 2012
sep 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 89
jeg har en nabo som har ofret 1,2 på sit hus og har det nu til salg og jeg vil mene at han ikke får mere end 8 for det og han har allerede købt et nyt
så måske de gør dig en tjeneste ved at sige nej ?
jan 2012
har lånebevis men de vil ik låne pengene til den hus?